♥Hissar & dissar




Att åka buss ... Alltså jag tycker - som jag skrev i ett inlägg längre ned - det är så himla skönt att få åka buss ibland, lyssna på musik, och tänka på allt och alla som finns i livet för tillfället. Man kan drömma sig bort.. och till och med somna, hehe som jag brukar göra !

Besökare/kommentarer ... Blir så himla glad utav det, jag menar, det är värkligen skit kul att se att man fått många besökare, eller kommentarer under dagen, och dessutom så jobbar jag med min blogg så den går uppåt, statistiken ökar & även kommentarerna !

Musik... Alltså ärligt talat så skulle världen inte vara lika underbar utan musik ? Jag skulle fan inte klara mig utan det, jag menar, musik är helt magiskt fan!



"Bloggtorka"... Är det så att jag har en sån kallad "blogg torka - period" eller är det mer att jag börjar slöa ner lite när det gäller bloggen, anyway, ni får stå ut med det ett tag till, men sedan gör jag COMEBACK! Det vill säga att jag bloggar mer, roligare och så vidare!

Deprimerade stunder ... Låter säkert helt sjukt som helst ? Men nej det är det faktiskt inte, ibland mår man lite sämre en vanligt och jaa.. själv brukar jag ligga och lyssna på lugn musik och tänka på allt som är dåligt, sedan tänker jag på allt som är bra och ja.. då brukar det oftast gå över.

Min hemska design... Min desgin ? Jag säger bara USCH. Den är värkligen skit ful, fick just en kommentar om att headern var fin, hur tänker man då :o haha, självklart blir jag glad utav sådana "komplimanger" men ändå, jag är värkligen missnöjd med den, men har tyvärr inga bilder för tillfället.. så därför kan jag inte ändra den.

puss / alva


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker att din design är jätte fin! :)

2009-09-14 @ 19:01:25
URL: http://upptageen.blogg.se/
Postat av: DENISE

håller med

:)

2009-09-14 @ 19:30:59
URL: http://denizzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0