♥Läxan kallar ...

Hejsan hoppsan, sitter nu och gör engelska läxan, skit tråkigt, men vi ska ha ett så kallat förhör på onsdag.. Men det dåliga är att jag glömde tyska läxan i skolan, så jag måste öva på den imorgon, om jag hinner, för jag har nämligen "prov" på den också, skit då!
Aja, imorgon ska jag iallafall vara med hanna, det ska bli skit kul, vi ska först mötas upp i slussen, sedan fika på något mysigt fik & prata om allt som händer i livet, det suger att jag inte får träffa henne varje dag, och det suger att jag inte ens får träffa alla mina brudar någon gång i månaden, alltså tjejerna från gamla klassen. Well well.. Nu ska jag gå ner och ta något och äta, sedan ska jag fortsätta med läxan, det är typ 15-30 ord som man ska kunna ?! :o Oh shit, måste plugga, nu!
-Man måste kanske förlora det man har för att kunna inse vad man igentligen hade.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0