♥Inlägget som inte behövs

Hejsan, nu har jag ätit pizza, kommer jag bli tjock nu ? Haha, nejdå. Jag är smal som en sticka, eller inte. Men jag är iallafall smal, för alla er som vill veta, haha! Men nu ska jag tala om något helt annat, nämligen NO, as tråkigt, I know. Men hallå ? Har prov imorgon, så måste öva, daah.. Haha. Nej men ärligt talat, jag har prov, ska kunna skit många tillbehör till Kemi, och typ massvis med symboler ? Ingen aning, men jaja. Känner att detta blev ett riktigt långt och tråkigt inlägg, men whatever. Men vi hörs snart, puss & kram sötnos.


Kommentarer
Postat av: carro

oj juste fan NO prov!!

2009-09-24 @ 21:01:19
URL: http://carozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0