♥Här kommer bilderna!

Vi skulle visst inte äta mat förns på ett bra tag, så då kan jag ju lägga upp bilderna nu!


Elli söt,

Stannde & fikade lite ;)

Alltså Elinor har fan finaste ögonen i världen!

Skit mysigt.

Haha, knas min

Haha, hemsk bild på mig.

Typ halva mig ? Och Elli söt,

Ser ut som en jag vet inte vad! Elli alltid en riktigt heting,

Woho, vi är galna.

Shit, vi är balla, vi sitter uppe på ett tak :o Omg!

Paus, i parken där vi bl.a hejade på daniel aslan & kollade på folk som skatade,

puss , nu ska jag nog äta!


Kommentarer
Postat av: Sassie

Hej! Jag undrade bara en sak: Vem var det som tog bilderna??

Puss och kram! Btw, ja e alvas kompis, besök min blogg!!

2009-09-07 @ 11:33:47
URL: http://russinmetvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0