hissar & dissar !

- kom ihåg att detta är mitt val, inget är riktat mot en speciell person -


Bilder på mig, oj, det där lät väldigt själviskt, men alltså vissa bilder på mig blir så himla fina, visst jag kanske redigerar dom lite mörkare osv, men ändå, ibland är jag så himla nöjd med mitt utseénde :D hiss!

Hösten, åh! Jag älskar hösten, det har jag säkert sagt förut men alltså att få börja med halsduk, sockor, tjocka stickade koftor osv, så himla mysigt! hiss!

Picasa3, så himla bäst! Det är där jag gör alla mina bilder och det blir super fint, plus att det är super enkelt att ladda ned, man söker bara på det på google så fixar det sig lätt! så hiss hiss hiss!


Städning, fyfan alltså, jag hatar att städa ! Visst är det tråkigt ? :o diss diss diss!

Vintern, visst, vintern kan ju vara grymt mysig & så, men jag hatar när det är ryskigt kallt så man vet nästan inte vart man ska ta vägen så kallt det kan vara, så diss till vintern.

"Anonyma", när folk kommenterar min & andras bloggar så är hälften utav alla kommentarerna anonyma, visst det spelar inte så stor roll, men när man skriver skit till tex mig så tycker jag att det är rätt fånigt att vara anonym & därför inte stå för vad man säger, så diss till det.

jag älskar er, det vet ni - alva frostander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0