svar på tal ;D!

Postat av : "anonym"
41 är mycket! jag väger 38 och är 12 år!!!
Svar : Hahahhahahahahah! Omg, jag väger värkligen inte mycket, om du tror att 41 kilo är mycket så måste det vara något del på dig, du är säkert kort som jag vet inte vad och jag är 156 ungefär , haha! Jag är till och med lite underviktig , och att du orkar kommentera sådana saker.. Du vet väl att folk kan ta illa upp utav sådana kommentarer, som tur var så gjorde jag inte det. Jag känner folk som väger 48-49 och uppåt, som är tolv år, och det är fasen inte mycket! Jag är smal och det är jag stolt över!
puss :D

Kommentarer
Postat av: steerneer @ atp

asso ja e fett smal xD fast ja e en kortis typ 1,54 asso ja e typ ett anorexia barn ja väger 37 :/

2009-10-15 @ 20:03:02
Postat av: ebba

vafan! Alva är ju grymt smal. iaf snyggt smal. Hellre snyggt smal än överdrivet smal vafan"

Du säger inte att hon väger mycket, hon har bara muskler, du har ju bara fett som väger vafan!

Till dej som skrev den frågan!

2009-10-15 @ 20:05:53
Postat av: Anonym

hur mycket väger du? allvarligt ett riktigt fetto eller? jag väger 35 men är bara 11. alva kan nog försvara sig själv. hon behöver inte nån liten polis. till dig som kasta skit på min kompis ovan!

2009-10-16 @ 20:46:08
Postat av: Anonym

desutom är det snyggt att vara smal! synd för dig! asså detta är inte till alva

2009-10-16 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0