Svar på tal, bitches !

Postat av: jessica

men palla alva att du leker så vuxen och sänker nike med din kommentar "men orka nike" och kollar snett, okej schysst kompis du är men seriöst sluta leka att du är lika gammal som en tjugo åring, plus att du härmar din syster, du är en liten plutt fortfarande gumman! ;)

2009-10-28 @ 00:56:04

Svar ; Haha du måste driva, jag kollar värkligen inte snett & vi är bästavänner, jag leker absolut inte & nej jag härmar inte min syster, eller vad är det man säger "man lär sig utav att härma" eller ? Jo så var det nog, plutt ? Ah vi säger väll så.

Och sedan tycker jag att det är grymt omoget att du på min blogg kommenterat -det ovan- och sedan på nikes & ellis blogg kommenterat (med ett annat namn) en taskig kommentar, usch, väx upp.

Kommentarer
Postat av: Jessica

nu fattar man inte ett skit av vad du menar, men vi säger så gumman lille;)

2009-10-28 @ 13:18:18
Postat av: Anonym

2009-10-29 @ 00:37:21
Postat av: Anonym

drick jolt kola

2009-10-29 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0