Svar på frågorna !

Postat av:

Vet dina föräldrar att du har en blogg?

2009-10-03 @ 14:10:55

Svar : Hejhej "anonym"
Japp, mina föräldrar vet om att jag har en blogg & dom tycker att det är super kul! kram

Postat av: Rebecca

tack detsamma :) följ gärna via bloglovin

vrf börja du blogga? ställ gärna en fråga till mig med

2009-10-03 @ 14:11:39
URL: http://beeccss.blogg.se/

Svar : Hejhej :), jag började blogga för mina två systar hade blogg, jag tyckte att det värkade kul.. så varför inte? :D kram

Postat av: steerneer @ atp

hur många syskon och hur mkt kostade erat hus

2009-10-03 @ 14:22:22

Svar : Halloj, jag har 3 syskon, två systar & en bror, fast det är bara en utav dom som är mitt bioligiska syskon ;) kram
Postat av: denise

1. hur många gånger har du färgat håret?

hinner inte skriva mer nu, resten kommer sen ;)

2009-10-03 @ 14:43:47
URL: http://denizzee.blogg.se/

Svar : 1. Jag har färgat håret minst tolv gånger, i olika färger & i samma, kram
Postat av: denise

forts.
2. vilken blogg är du mest inne på (förutom din)?
3. vilken hårfärg tycker du att du har passat bäst i?

ha de bra, din blogg är bäst!

2009-10-03 @ 17:01:16
URL: http://denizzee.blogg.se/

Svar : Haha, igen dådå..
2. Hm.. svårt att säga, jag vet faktiskt inte, kanske Nike & Elli ? Nja, jag vet inte riktigt.
3. Den som jag har nu.. & den som jag hade för ett år sedan, det var då svart/riktigt mörk brunt.
tack så mycket, kram på dig.
Postat av: alice

vad använder du för smink?
vad tycker du är det roligaste med att blogga? :)
hur många syskon har du?

2009-10-03 @ 16:03:38

Svar : Hej på dig Alice ;D
Jag använder för det mesta solpuder, mascara, täckstift, svartkajal.. Men det händer att det titt som tätt dyker upp något annat!
Hm.. svår fråga, men det är roligt att få fina kommentarer & när statestiken höjs, men det är super kul att bara få ha en blogg men bilder & text :D
Poppulär fråga.. Men jag har 3 syskon ;) kram kram
Postat av: stina

gillar du att blogga?
vem är din bästis?
hur många syskon har du?
har du en egen tv (i ditt rum)???
hur gör du för att vara så snäll och gullih?

aa de va lite frogor till din fina fråge stund! <3:I

2009-10-03 @ 18:19:58

Svar : Hej hopp Stina Mellis,
Jag älskar att blogga :o
Har många men Hanna är väl den som är allra mäst..
3 syskon,
Nepp, inte i mitt rum, men jag, Lina & Towa delar på en i vårt "allrum"
Haha, tack kan jag väl börja med att säga ? :) Jag vet faktiskt inte.. :) Kram
Postat av: Cissi

Får du aldrig finnar?
har du haft det?
isf vad gör du för att dem ska gå bort?
vem är du mest hemma hos? mamma elr pappa?
och vem är det bäst hos?
hur många rum har du hemma hos mamma? och hur många hos pappa?

många frågor, jag vet :)<3

jobbigt? vet inte. bryr mig inte :D (aa)

2009-10-03 @ 21:39:37

Svar : Jo det får jag.. När jag var yngre var min hud alldeles perfekt, men det senaste året har jag varit drabbat utav finnar/acne, jag brukar för det mesta använda finnmedel & jag försöker att aldrig sova med smink på, och jag försöker att inte ha för mycket klet i ansiktet osv. Men det gäller att acceptera sin hud som den är ;)
Jag är mest hemma hos min mamma, eftersom det blir så himskans långt att åka till skolan hemifrån pappa.., Jag vill igentligen vara mer hos min pappa men det går tyvärr inte.
Det är bra hemma hos båda, på olika sätt :)
Hur många rum..? Jo hos mamma finns det väl ungefär tolv rum ( med hall, toaletter, klädkammare också ) kram :) 

Postat av: Lovisa

Läser dina föräldrar din blogg?

2009-10-04 @ 10:36:51

Svar : Ja.. det händer väll att dom kikar in då & då, men nej inte dagligen :)
kram.

Hoppas att ni blev nöjda med svaren ! puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dina syskons bloggar? kram! :)

2009-10-04 @ 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0