lägger in den här..

Ebba Ekman, Vi har känt varandra i snart ett år & jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig grymt mycket! Har skit många & skit fina minnen med dig, helt underbara! Med dig är jag glad, med dig kan jag vara mig själv, du är helt enkelt underbar! Kommer du ihåg hur vi igentligen lärde känna varanda ? Haha, största bråket men sedan träffades vi, och kommer du ihåg att vi inte alls blyga för varandra och jag kände redan dån att det skulle bli något bra mellan oss, vi började träffas oftare & oftare, och till slut var vi bästavänner. Att få kalla dig bästavän & lillasyster, det får mig känna mig stolt. Men allt var inte det bästa, inte hela tiden. Vi gled ifrån varandra & började till och med bråka, jag grät.. Men sedan, det är menat att vi ska vara tillsammans gumman, du och jag för alltid, det kommer alltid att lösa sig, även fast vi glidit ifrån varande en aning så kommer jag alltid att älska dig. Kommer du ihåg när jag sa att jag älskade dig mest i hela världen ? Jag menade det värkligen, du betydde mest för mig då, du var den ända. Haha! Kommer du ihåg när vi var i Bredäng och jag skulle färga håret, haha. Fan vad misslyckat allt blev, först ville jag värkligen inte gå in där! Men sen när du sa "Lita på mig Alva, det kommer att bli fint" Så gick jag faktiskt in där, och det är tack vara dig som jag inte har svart hår längre! Haha. Och kommer du ihåg när vi cyklade kl typ halv ett i mörkret, haha! Och när du gjorde dina 'behov' mitt på Bredängs stora gräsmatta, haha, fyfan vad jag garvade! Vi måste värkligen ses snart igen, även om du vill eller inte, haha. Men ärligt talat, du betyder skit mycket för mig lillasyster, hoppas att du vet det! Alla gånger vi skrattat tillsammans, alla gånger vi haft roligt & lekt fulla eller vafan allt vi gjort, helt unika stunder som jag kämpar för att inte glömma. Du får mig känna mig speciell, även fast jag kanske inte är det. Men det är värkligen du, as speciell, du är en person man knappast glömmer, du lixom biter sig fast i ens hjärta.. Det skulle vara svårt att ens försöka glömma dig, det skulle helt enkelt inte gå. Det var ett bra tag sen vi sågs sist, och då i bara någon timme.. När jag är med dig Ebba, så glömmer jag allt bekymmer och siktar framåt, kommer du ihåg alla kvällar vi spenderat tillsammans, även fast vi inte kände varandra så bra förr så kämpade vi värkligen för att inte släppa taget om varandra. Andra gången jag träffade dig, när jag kom hem kändes det som om jag var kär, haha nej men jag var så glad att jag fick lära känna en sådan bästaste liten skitunge. Hahaha! Kommer ihåg när du visade halva röven för hela Östemalm, och fan vad jag garvade. Lilla söta Ebbis, en pea text kan absolut inte beskriva hur mycket jag älskar dig, värkligen inte. Men hoppas att du iallafall förstår lite av hur mycket jag igentligen älskar dig! Nu är du ju i Thailand men jag kommer spara denna text tills du kommer tillbaka! Så att du kan läsa den då. Även fast du är en liten skitunge som hittar på massvis med hyss hela tiden, så älskar jag dig ändå. Ebba Ekman, du lyser upp min dag & du får mig att känna mig älskad även fast allting kanske rasar ! puss på din näsa.

Min press på pea, tror knappast att ni orkar läsa men vill ha den här på bloggen ändå.. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej gumman, den där texten har rört mej så mycket att jag sitter och storgrinar.

JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN LIVET,

Glöm aldrig det!

2009-10-18 @ 07:50:33
Postat av: ebba

Hejhej gumman, den där texten har rört mej så mycket att jag sitter och storgrinar.

JAG ÄLSKAR DEJ MER ÄN LIVET,

Glöm aldrig det!

2009-10-18 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0