hissar & dissar !


• Min nya design, så grymt fin tycker jag! Haha, nej då men jag är faktiskt väldigt nöjd med den!

• Tomtits! Woho, skit kul ju, ska dit imorgon med klassen, as kul ska det bli! Haha, alva goes töntig ?

• Helger ! Vad fasen vore jag utan helger?! Usch, skulle inte orka med plugget varje dag! Nej usch nej, bara tanken får mit att må illa!


• Min blogg på sistonden, fasen vad tråkig den har blivit ? :o Nej men jag dissar inte själva bloggen utan hur den har vart på sistonde!

• Pojkväns trubbel, vill ha en pojkvän, thats it!

• "Halv åtta hos mig" Usch, skit lamt program fan! Sitter faktiskt och kollar på det nu, usch så tråkigt.

Haha, knas hiss&diss, men jaja, puss & kram


Kommentarer
Postat av: Elli ♥

på din sista diss med halv åtta hos mig

själva matprogrammet tycker inte jag är bra tycker han som pratar är det bra säger så roliga kommentarer ibland

pusspuss saknar

2009-10-08 @ 07:17:53
URL: http://chipsbrudarna.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0