hissar & dissar !


• Lala låten, Oh my good, är beronde! Alltså en låt med Lil Wayne som heter "La La La" Helt fantastiskt bra, den finns längre ned på bloggen men om ni vill höra den nu så tryck här Hiss!

• Dom flesta bloggar brukar väll hissa något med sig själv? Så jag hissar mina ögon, öh inte världens finaste, I know. Men men, helt okej iaf, jag brukar få komplimanger för dom så vi kör på dem
Blå-gröna, i alla fall hiss ..

• Mörka kvällar, eller kvällar ? Nej utan dagar blir det ju, det blir ju mörkt så himmla tidig, riktigt hemskt tycker jag, hatar att gå hem i mörkret, så dissen till det!

• Singelito, visst det kan vara skönt men vill ha en pojkvän, nu.. Har vart singel ett tag, ett tag för länge! Diss!

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0