GÄST BLOGGAREN *barabanbanbanbaaaa* Hanna-Kanelbulle

God kväll,alvas fina filifjonk blogg,
jag fick en uppdrag att gäst blogga på alvas blogg,så här kommer
några saker ni kanske inte visste om alvisen


♥Alva har haft 2 marsvin som hette Olle & oscar,
när dom dog så begravde hon dom vid trekanten

♥Alva har fått höra väldigt många gånger att hon
har otroligt vackra ögon,& det har hon ju oxå!

♥Alva & jag har haft en otroligt omogen peroid
när vi behandlade varann som luft på skol dagarna
men så fort vi kom hem till datan eller mobilen
så skrev vi fula saker till varann

♥Att det finns inte en chans att någon älskar Alva
mer än jag!


Okej,nu ska jag rensa 'godis förådet'
puss & Kram
/Hanna

Jag är den där lilla filuren dära



Kommentarer
Postat av: Nikki<3

fluris :)

2009-10-26 @ 11:44:52
URL: http://chipsbrudarna.blogg.se/
Postat av: austin

tjaba kommer du ihåg mig austin om du har msn så kan vi snaka\ austinlinus@live.se

2009-10-26 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0