svar på tal igen.



Okej, här ska du få ditt svar eftersom jag märker att du verkligen vill det. Du får kalla mig fjortis hur mycket du vill, dock så tar jag inte åt mig.. To bad. Jaa.. ? Jag gillar mitt hår har du något problem med det ? Och jag säger exakt vad jag vill, förstått ? Men i alla fall, jag bryr mig inte alls om du slutar läsa min blogg, och jag skit fullständigt i att du tycker n & e 's blogg är bättre. Inget som ens rör mig ett ända dugg. Kalla min blogg skit blogg, låt mig ha den då ? Jag vet att det är grymt många som tycker att den är bra.. såå synd. Tyck min tunga är äcklig då, mitt problem. Och vem fan är anomym ? Shit så omoget. Fuck off. och sluta läsa min blogg, bryr mig inte ett skit. puss på dig, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0