♥Tråkdag.

Hejsan alla bloggläsare, jag vaknade runt elva, eller rättare sagt mamma kom och väckte mig runt elva. Just nu är jag ensam hemma för att Towa är i skåne, Lina är i nacka och mamma, Micke och Lucas är ute med båten och jag orkade inte följa med. Senare ikväll åker jag till pappsen, är kommer jag ha super kul, det känner jag på mig! Jag ska bada, vara med kompisar, grilla och massa andra roliga saker! Moahah.

Dagens humör: Helt okej, rätt trött.
Dagens borde: Duscha.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor & ett linne.
Dagens planer: Vara hemma..
Dagens vill ha: Ett äpple.
Dagens längtan: Tills jag får träffa min kära Hanna !
Dagens beroende: Soffan.
Dagens tråkigaste: Nästan allt.
Dagens personer: Mig själv
Dagens låt: Justin Bieber - Where are you now
Dagens dryck: Vatten.
Dagens middag: Ingen aning än.
Dagens sämsta: Vara hemma.
Dagens saknad: Hanna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

frågestunden avslutas klockan 20.00 måndag den 29 juni :)

2009-06-28 @ 15:15:44
URL: http://jennylundstiiig.blogg.se/
Postat av: towa

hello babysis.

har det bra i malmö.

mormor hälsar stort och hon saknar dig.

du kan väl ta och ringa henne,hon skulle bli skit glad.

hon är lite depp över att du är så långt ifrån och inte hör av dig ett dugg.

kör på att ta upp kontakten lite granna va.

puss hej ha det bra där uppe;)!hälsa<3

2009-06-28 @ 15:23:24
URL: http://frostanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0