♥ När man var liten..

..Det är många som undrat över hur jag hållt på att dö, hehe. Det är nämligen så att jag har hållt på att drunkna, tre gånger.
En gång var jag påväg att hoppa ner från ett räcke på en färja, och ni kan ju själva tänka er, det är ju flera meter. Jag var då liten och jag kunde inte simma. En annan gång var det på ett badhus, mamma vände bort blicken i någon sekund och vips så var jag borta, lite senare kom det fram en man, med mig bärandes så sa han "Jag hittade henne, hon var på väg att hoppa ner i den djupa bassängen" Jag var även då liten. Tredje gången, det var också vid en pool, hemma hos mammas & pappas vänner (det var när dom fortfarande var tillsammans, så jag var även då liten) Det var en fyra meters djup pool, som jag på något sätt hoppat i och sedan kommit upp ur. Utan armpuffar eller flyt saker, visst är jag duktig ? Haha. Varje gång man tar upp detta ämne blir mamma panikslagen och tvingar en att sluta prata om det, haha! När jag var liten var jag väldigt sprallig filur, jag lärde mig gå när jag var åtta månader, och det är väldigt tidigt, jag började klättra på bokhyllor och liknande när jag var ett år ungefär. Haha! Jag var somsagt väldigt vild och så var jag även väldigt spinkig, hehe. Jag växte upp med världens bästa familj, mamma, pappa & Towa. Jag och Towa brukade sitta och kolla på filmer från när vi var små -för pappa är väldigt duktig på att filma, så det gjorde han ofta- Men iallafall så brukade vi titta på dom filmerna, och gissa om vi garvade ihjäl oss! Haha! PUSS

Kommentarer
Postat av: denise

haha, du berätta de en gång för mig förut;) det va ju inte så bra att hoppa från en färja;P

2009-06-30 @ 16:30:16
URL: http://denizez.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra blogg faktistk:D

http://dollhouse.devote.se är min blogg ialf,vet inte om du gillar mode bloggar men..:)

2009-06-30 @ 17:55:17
Postat av: Nicole

sv: Tack detsamma! ^^

2009-06-30 @ 21:21:07
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0