♥Gosh, finns det ingen som är hemma nu eller ?

Godmorgon bloggen, idag vaknade jag hyffsat tidigt iallafall, halv tolv.., Jag har grymt tråkigt för alla har rest bort till andra länder eller landställen, så det finns ingen man kan ringa.., Men jag ska i alla fall träffa Hanna på fredag, och det är bestämt. Och på torsdag ska jag till stan med pappa och handla ballerinaskor, jippie, har ju inga :O Jag kan ju inte gå runt med flippflopp eller tygskor hela sommaren, hehe. Jaja, imorgon vet jag inte vad jag ska göra heller, jag vill bada & sola! Men har ingen att vara med, någon som vill hitta på något ? Haha.
PUSS

Kommentarer
Postat av: denise

vi kan väll göra nåt nån dag? asså om du vill för jag vill liksom inte "tvinga" dig till de;)

2009-06-30 @ 16:28:52
Postat av: Elin..<3

men du kan alltid fråga mig;P

2009-06-30 @ 18:02:56
URL: http://svjalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0