♥Långt test ...

SENASTE:
1. dryck: pepsi
2. telefonsamtalet: elinor sötnos
3. SMS: hanna
4. sång du lyssnade på: min låt på pea
5. gången du grät: länge sedan

HAR DU NÅGONSIN:
6. dejtat någon två gånger: ofta dejta?
7. har någon varit otrogen mot dig: hoppas jag då inte
8. varit kär: ja
9. förlorat någon speciell person: ja, tyvärr
10. varit deprimerad: ja
11. varit så trött att du somnat sittandes: nej

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. vit
13. mörk blå
14. ljus rosa & brun & alla andra färger, haha

I ÅR HAR DU:
15. lärt känna en ny vän: yes box
16. fått ditt hjärta krossat: ja
17. skrattat så att du har börjat gråta: nepp
18. träffat någon som förändrat ditt liv: mm
19. insett vilka som är dina äkta vänner: japp
20. fått reda på att någon har pratat om dig: yes
21. kysst en kompis: nej

BLANDAT:
22. hur många av dina msn-kompisar har du träffat : ofta jag har så mycket till liv att jag orkar sitta och räkna det
23. hur många barn vill du ha: 1 eller 2 tror jag :)
24. har du några husdjur: japp, smilla, min hund ;)
25. vill du ändra ditt namn: nepp, nöjd med Alva
26. vad gjorde du under din förra födelsedag: oops, kommer inte ihåg :p
27. vilken tid vaknade du idag: runt ett
28. vad gjorde du igår runt midnatt: var med min kära elli!
29. någonting som du längtar till: kollo
30. senaste gången du träffade din pappa: hehe, jag är i samma rum som han nu ;)
31. en sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mycket
32. vad lyssnar du på just nu: damp tv
33. har du någonsin pratat med en person vid namn jens: nej ?
34. vad gör dig irriterad just nu: tv:n som har fått flipp

OM DIG:
36. vad är ditt namn: Alva Julia Elisabeth Frostander
37. singel/upptagen: singel
38. stjärntecken: lejon & jungfru
39. kille eller tjej: tjej
40. grundskola: brunnsskola
41. gymnasie: no idea
42. högskola: ...
43. hårfärg: orange / brunt
44. långt eller kort: kort
45. längd: 1,55 cm
46. vad gillar du gällande dig själv: mina ögon & mina naglar, hehe
47. piercings: ingen, men skulle gärna vilja ha i naveln
48. tattoos: naj naj
49. höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
51. operation: ingen
52. piercing: öronen :p
53. tatueringen: aldrig
54. bästa vän: min första... det var Anna
55. sporten du spelade: venne
56. husdjur: Oskar, mitt lilla marsvin
57. vaccination du minns: stelkrampsspruta, haha!
58. konsert: vet inte ;o
59. förälskelse: haha...
60. alkohol du drack: har väll råkar smaka lite vin... jag är fan elva år så inget seriöst drickande!

JUST NU:
61. äter du: ingenting
62. dricker du: peps
63. är du på väg att: skriva det här
64. lyssnar du på: lite olika..
65. väntar du på: mat

DIN FRAMTID:
66. vill du ha barn: ja
67. vill du gifta dig: gärna det
68. karriär i åtanke: ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. läppar eller ögon: ögon
70. kramar eller pussar: kramar
71. kortare eller längre: längre
72. yngre eller äldre: äldre
73. romantisk eller spontan: romantisk typ ...
74. snygg mage eller snygga armar: snygg kropp
75. tatueringar eller piercingar: inget, hehe
76. känslig eller inte: känslig
77. ragg eller förhållande: förhållande
78. bråkstake eller tveksam: bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
79. kysst en främling: haha, nej
80. gjort något sjukt spontant: säkert
81. tappat glasögon eller linser: nej, det använder jag inte ens
82. haft sex på första dejten: ehm.. naj naj
83. krossat någons hjärta: jo
84. har någon krossat ditt hjärta: mh..
85. har du blivit arresterad: nepp ;)
86. dissat någon: haha! ja
87. gråtit när någon dött: ja
88. gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:
89. dig själv: nej
90. mirakel: nja
91. kärlek vid första ögonkastet: kanske
92. himlen: nej
93. tomten: haha! nej
94. att kyssas på första dejten: ja
95. änglar: nää

SVARA ÄRLIGT:
97. haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
98. tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
99. vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner, familjen & mobilen, hehe
100. att påstå det här är din 100 sanning: ja

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0