♥Dagen på stan.

Hejsan svejsan alla glada! Kom nyss hem från en lång, regnig men väldigt mysig dag från stan. Fick inte med mig så mycket hem, förutom ett par jeans leggings och tre par trosor.. Skulle kanske igentligen köpt någon kjol eller någon gullig tröja men det blev inte så, men vi fikade och hade riktigt roligt :D Men tänker inte skriva ett för långt inlägg nu så här kommer det bilder istället :) puss & kram.

Haha! Tjusigt mamma :D

Hehe, jag ...

Hur kan man gå i sådana skor ? :o ...

... Helt sjukt!

Massvis med söta skor från Top shop!

Och mina fötter såklart, haha :D

Gott! Smoothie!

Usch, riktigt ful bild på mig, men det bjuder jag på!

Linas godsak!

Och min... :)

Hihi, jag och Lina testar solglasögon!

Haha, grr...!

Jag dansar runt lite..,

Men Lina tycker inte riktigt att hon passar i sin kjol ?

Grymt gullig affär, ( där vi testade kjolarna och solbrillorna )

Dagens outfit
• Röd tjocktröja, lånad av Towa "( Blommensbergsskolan )"
• Jeans från "Gina Tricot"
• Skor från "Din sko"
• Väska "Åhlens"

Och det jag köpte var :

Jeans leggings från Gina tricot, 199 kr.
&

Trosor från Lindex. 129,50.

EN BIG BIG PUSS OCH EN GRYMT FET KRAM!



Kommentarer
Postat av: christian

du har skit bra blogg alva

2009-07-09 @ 21:49:02
Postat av: hedvig & maie

aha :p vilken snygg blogg :) <333 topshops skor äger verkligen :) <333

2009-07-09 @ 22:11:09
URL: http://hochm.blogg.se/
Postat av: Hanna♥

Sötaste gänget i stan!♥

puss♥

2009-07-09 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0