♥Igår/Idag

Hejhej bloggen! Nu ska jag berätta lite om igår och i dag, igår så var jag med Ebba, Klara, Elli och en liten stund med Daniel, vi hade jätte kul och flumamde runt på tuben och alla möjliga ställen, haha! Men iallafall så åkte vi hem till Klara och Ebba visade röven för hela östermalmstorg! Hahaha! Gissa om jag garavde ? :) Sen så sov vi hos Klara och vi vaknade grymt tidigt typ tio! Shit.. Sen åkte jag hem till Bredäng för att hämta badkläder och sådant, sen träffade jag dom igen, och då var Oscar också med, alltså Ellis pojkvän. Så åkte vi till Gröndal för Ebbas mormor bor där, så tänkte vi bada och det gjorde vi också, jätte kul. Bilder kommer senare.., Håll ut! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0