♥Godmorgon godmorgon,

,Jag vaknade ungefär kl halv nio, för jag är van med det sen kollot. Idag ska jag typ inte göra så jätte mycket, känner mig fortfarande lite sjuk, men jag har mest ont i huvudet. Men men... Här kommer alla bilderna från kollot.. Njuuuut !

BILDBOMB!
(Jag lägger upp bilderna i ordning, dag ett... dag två.. och så vidare!)



ör "Lillstugan"

Liten del utav vår gård,

Lite mer.

Samlingsringen där vi samlades innan vi åt och liknande, och sen är det typ Anton som ligger där, haha.

Stranden :)

I sängen där Nike, Hanna & Elli sitter, där sov jag, och där uppe sov Elli :)

(Det där var en slags liten "rundvisning" om hur det ser ut, nu kommer massa bilder på allt möligt!)


Hanna & Elli sötisar!

Ååh! Jag älskar denna bild, så himla vacker!

Nike gungar lite :)

 Sen på kvällen ville jag ta ett foto på Nike & Hanni, så då gjorde jag det, hah.

Sen nästa dag skulle vi sminka killarna, hahaha! På bilden är det Oscar A.

Haha, Alvaro!

Robin, Abel, Alvaro & Oscar B :)

Haha, gissa om jag garvade åt den här bilden på Abel!

Hahahahaha, Andre´  :p

Vi satt inne i pyssel, Alva, Minoe´, Alva & Shala.

Vi hade någon slags "lek" där man skulle klä ut sig typ, på bilden är det linnéa.

Christian töntar sig med sina fejk bröst och sen är det Oscar B i bakgrunden.

Ernst-filip!

Nike och Elli målar.

Haha, tvillingarna.

Jag och Nike, och jag ser helt sjuk ut, haha!

Jag, Robin är fotograf ;)

Hihi, jag och Vanja sötnos :)

Vi hade gått i något jvla träsk, mina tygskor som igentligen ska vara vita, är nu gråa, och nikes skosnören och så hade det läckt in sjukt mycket.

Någon gång på någon kvällis.

-

Dagen därpå så skulle vi till Assö!

Elli :)

På Assö, där finns det ett hopptorn men jag glömmde att fota det.

:)

Hemsk bild på mig men super fin på Elli!

Hanna, Fillan & jag :D

Haha, en morgon ville jag ta lite foton på när Hanna åt frukost!

Sen kom Tida älskling som jag lärde känna förra året, på kollo :)

På väg till badet!

Sand :D

Hopp ;D

Dyka, Alwa & Elli :)

"Wihoo!"

Alwa !

Haha, coolingar :p

Sen skulle vi på hajk :)

Nike & Alwa, sötnosar :)

-

-

:)

Abel :)

Oscar b & Ernst i bakgrunden :p

Jag plockade blåbär :)

Bada,

Oscar försökte pussa mig :s :p

HAHA!

HAHA igen :)

MIN ÄLSKLINGS HANNA FYLLDE ÅR !

Hihi, Hanni :)

Älskling,

Hanna & Jag fjantar oss :)

Hihi :)

Oscar sparkar Hanna ;/

Jag & Nike sötnos :)

Älskar er.

Djävulsgapet !

Ha det så bra nu älsklingar, hoppas ni gillade alla bilderna, jag tog massvis med fler bilder men dom här blev bäst!
/alva




Kommentarer
Postat av: Stina

hej hej gud va fina bilder <3 du vet på den där detr står på väg till badet då är det en kille som är skit lik tom ( i min klass i grönisskolan) är de han va han där elr nått ? kraamoch puss STINA

2009-07-27 @ 23:06:15
Postat av: Anonym

På närbilden på Alwa så ser hon ut som e beebis! :D

2009-08-05 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0