♥Fjortis? Nej tack!

Nu är jag riktigt arg! Kan ni bara lägga av och sluta kalla mig fjortis! Alltså herregud, till och med en av mina vänner kallade mig fjortis och det tycker jag visar att den är riktigt taskig för om jag säger att jag inte är det så är jag inte det! Jag kan erkänna att jag har vart det förut, ja. Men snälla nån, jag är inte det nu så var bara tyst! Jag har faktiskt också känslor, även om jag inte bryr mig om era fcking onödiga kommentarer så är det fortfarande inte okej för er att skriva sådana dumma idiotiska saker. Jag är fn inte fjortis! Och du, du "är" min vän, eller? Jag tycker inte att det är okej att kalla mig fjortis, jag tror inte att ni har sätt en fjortis i så fall. På bilderna som jag tog med Hanna, hur kan ni se en fjortis i det ? Snälla nån, nu får ni faktiskt ta och ge er! Sluta med era onödiga kommentarer och var bara tysta, jag är inte fjortis och det vet jag själv. Shut up and kiss my ass bitch!

Kommentarer
Postat av: natta

tack du :D

allt bra?

2009-07-06 @ 08:14:17
URL: http://natalies.se
Postat av: Hanna <3 D

Tycker man att nån "ser ut" på ett speciellt sett, acceptera det och säg det inte. Man får va precis som man vill och att säga jävla fjortis gör ju allting värre.

Jag accepterar hur någon annan är och hur den ser ut. Det är inte mitt problem.

Vissa kan vara överdrivna men håll käften elr va inte "min" vän.

Tänk om du själv, självaste DU va den som fick ta allt skit andra sa till en. Du skulle inte må bra.



Jag gillar alva och tycker hon e fin för den hon är<3

alla är olika och så är det.

Acceptera det bara!

2009-07-06 @ 08:54:42
Postat av: Hanna♥

Håller med!

Alva är en av världens sötaste!

låt henne få vara det oxå♥

väx upp!

2009-07-06 @ 13:29:16
Postat av: Anonym

holler med alva <33333 . nu får ni fan lägga av att skriva sånna grejer fatta att hon blir lädsen . hon ar fa* som alla andra !!!!<333333

2009-07-07 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0