♥Shopping & snart är det kollo!

Hejsan bloggen & alla söta bloggläsare, hoppas ni haft en bra dag, jag kom hem från stan för inte så jätte länge sen.
Jag köpte :
Pilotbrillor från Rusta, hehe. Men dom var faktiskt riktigt snygga, dock vet jag inte om kvaliteten är det samma, men men..
Mascara från H&M.
Svarta skor från Dinsko. Jätte söta.








Shit, jag kom nyss på en sak, det är bara två veckor kvar tills det är kollo! Det är ju jätte lite.
Tills dess så skulle jag nästan göra vad som helst för en kamra. Jag måste värkligen ha det tills kollo så att jag kan ta massa fina foton. Annars får jag panik och snor mammas, haha!
PUSS

Kommentarer
Postat av: ebbas

jag shoppade också på dinsko idag :P

/ ebba <3

2009-07-02 @ 22:43:34
Postat av: Alva

Aha, trevligt :) <33

2009-07-02 @ 23:51:18
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: YAAMI

haha visste inte man kunde hitta saker där ^^

2009-07-03 @ 00:27:32
URL: http://foshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0