♥Emo-time

Jag har suttit och tittat på gammla bilder, när jag var emo, jag längtar ändå tillbaka lite till den tiden, fast ändå inte, men nu när jag ändå är inne på det ämnet, så kan ni ju få se lite bilder på när  jag var emo, enjoy! / skriv gärna en kommentar om vad ni tycker att ett emoo är, är det ensådan som skär sig och bara klär sig i svart, eller är det kanske en sådan som bara klär sig i svart & chock rosa och går runt och suger på nappar, skriv vad ni tycker att det är. Jag skärde mig iallafall inte!

















Som ni ser så var det ända jag hade var överdrivet mycket svart kajal, svarta , chock rosa & andra starka färger, svart hår och sådant, men jag skärde mig absolut inte.



Hm... Låten passade iallafall inte in på mig!

PUSS

Kommentarer
Postat av: A

Hur gammal var du när du var emo? Var du lika gammal som du är nu? :P

2009-07-11 @ 16:32:33
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

haha, jag var typ likadan.

2009-07-12 @ 14:07:59
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: murklan

du var inte emo. du var wannabe emo.

2009-07-12 @ 15:46:52
Postat av: Alva

sv till "murklan" : Jasså, jahaja.

2009-07-12 @ 16:23:40
URL: http://alvass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0