♥Hissar & dissar!



- Sovmorgon, Hur skönt är inte det lixom? Skit najs då man kan vara uppe exta länge på kvällen innan för att sen kunna vakna sent dagen därpå. Det som inte är lika kul är när man har missat att man har sovmorgon och sedan kommer till skolan långt innan alla andra kommer, men iallafall, Hiss!

- Långa naglar!,
Jag ääääälskar långa naglar, det nästan höjer mitt självförtoende, haha, nej men alltså jag hatar att ha korta naglar, som jag har just nu. Klippte av dom av någon anledning ? Well well.. Mina naglar är så underbara så dom växer ändå ut skit snabbt, helt naturliga! Hiss!

- Elin B, Herregud så underbar, hon är värkligen en bra kompis, för det första så höjer hon ens självförtroende som fan! Och så peppar hon än så mycket så det nästan känns som att man kan klara av vad som helst! Elin jag vet att du läser detta just nu så jag vill bara säga till dig att du är världens bästa! Du borde få pris för en sådan bra kompis. Hiss!


- Höhö, dissar låt, hör inte till -

- Rosa hissar/dissar, jo alltså dom flesta har rosa hissar & dissar skyltar, som dom där uppe, desutom så är dom typ exakt lika dana ? :o Jag menar, hur fantasifullt är det på en skala ? I know, grå som jag har är inte heller så kreativt, men det är iallafall inte rosa & exakt lika dant som alla andras ?! Diss!

- Max,
Haha! En kille i min klass, inget så att jag har något emot honom men.. Han vägrar att berätta en sak som han och Viggo viskar om, plus att den grejen handlar om mig, typ ! Han säger att den nästan handlar om mig, va ? Antingen så handlar den om mig eller inte , vadå nästan ? Fattar inte ett skit, men men.. får väll banka ur "hemligheten" ur honom i morgon! Diss, haha!

- Sista diss, att jag inte kommer på vad jag ska dissa nu ? :o Så det får väll bli min diss antar jag ;) Har ingen bättre diss så.. Jaa.. ibland har man ideér, men dom tar slut efter ett tag.. Så är det iallafall för mig.. Jaja! Diss!


 puss & kram


Kommentarer
Postat av: Denise

de va bra hissar och dissar! :D

2009-08-31 @ 20:44:23
URL: http://denizzee.blogg.se/
Postat av: Denise

de va bra hissar och dissar! :D haha

2009-08-31 @ 20:44:41
URL: http://denizzee.blogg.se/
Postat av: denise

det var roliga hissar och dissar :P haha

2009-08-31 @ 20:45:43
URL: http://denizzee.blogg.se/
Postat av: Elin B<33

tack så mkt alva!!

du e oxå en jätte bra kompis!

tack tack<33

2009-08-31 @ 20:48:42
Postat av: Elin B<33

tack så mkt alva!!

du e oxå en jätte bra kompis!

tack tack<33

2009-08-31 @ 20:48:57
Postat av: Elin B <33

TAck så mkt alva! jag blev jätte glad!

tack, du e oxå en super bra kompis!

heej



Ps, jag vet inte om jag skrev 2 gånger??

2009-08-31 @ 20:54:02
Postat av: sara

haha! alva du e inte den ända som dissar max =P han e fett jobbig och lixom jag har gått i hans klass ända sen 3 an :O fett jobbigtt :P

2009-08-31 @ 21:50:39
Postat av: Emelie

Haha, vilken Max menar ni :P?

2009-09-01 @ 17:59:53
URL: http://upptageen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0