♥Shoppashoppa

Okej nu vill ni säker ha ett långt bra inlägg med massvis med bilder, men tyvärr så får ni inte det, eller jo ni får ett inlägg med många bilder och lite text, så här kommer det!


Hanna :)

:D

Älskling & hon dampar på denna bild!

Haha, hemsk bild på mig!

Lyx lunch på donken ;)

Sen var vi bara tvungna att testa dom typ högaste klackarna ;)

Hanna testar blåååå kjooool!

Hehe, jag = drogad.

Hahahahaha!



Haha, min dröööm prins

HAHA, den bjuder jag på

Outfit :
Svart kofta : ingen aning
Vitt linne : Gina Tricot
Svarta Jeans leggings: Gina Tricot
Sjal : H&M
Hjärtväska : Top shop
Skor : Top shop

Garva ihjäl sig

Hanna gungar :D

Jag köpte :

Kofta, super söt : Gina tricot

Örhängen : Gina tricot

Köpte en perfym (den stora) sen fick jag massvis med små på köpet, men gav en till Hanni ;)
: Åhlens
puss hej, hörs i morgon eller kanske ikväll

Kommentarer
Postat av: PERNI! <3

Fina saker :D

2009-08-29 @ 19:14:28
Postat av: Anonym

fuuuuul

2009-08-29 @ 20:50:56
Postat av: clara

hej alva gu va söt kofta älskar den

puss puss vi måste träffas snart du ja hanna hanna vi som vä på kollot kram

2009-08-29 @ 20:52:23
Postat av: denise

fina saker.



<3

2009-08-30 @ 11:15:49
URL: http://denizzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0