♥Korsö med bilder!

Hejsan, nu har ni väntat länge på att jag ska blogga va ? Jo självklart ska jag göra det, så här kommer bilder!


Anton och oscar i bakgrunden, i väntan på båten

Några utav killarna

Leo, marcus & viggo,
haha kolla in marcus min!

Någon knasig bild på mig som Julia tog,

Suddig Julia och Leo, kolla hans min, hahaha!

Viggo

Oskar, min mentor, han har grymt stor fötter, storlek 49!! Kolla skillnaden lixom!

Vatten ?

Emma, så himla vacker!

Julia och jag hittade ett mini land, haha!

Och sjut - pang - pang - grejor !

Julia & jag

Vi igen

Ser ju bara liite drogad ut -.-

Bjuder på den kan man lugnt säga!

Mia, alltid lika fin.

Utsikt (nedanför fyren)

Minimäniskor där nere (uppe i fyren)

Jag uppe i fyren ;)

Hanna, Julia & jag

Trappa ned, hur lång som helst!

Alla i vårt rum!, Emma, Lousie, Hanna, Elin, Mia, Jag, Julia & Sopihe!

Igen, lite knas denna gång.

Hanna, Emma och jag töntar oss lite, hehe.

Haha, Julia & jag!

Waah! Kolla vilka läskiga fötter jag har!

Emma, haha, typ letar efter sin ficklampa ?

Emma, du ska veta att du är helt underbar! Älskar dig .

Oskar & Eva, mina mentorer.

Haha, sopihe med Leos keps!

Ja.. det var väll dom bilderna.. Det var iallafall jätte roligt på Korsö, det var ungefär som ett "livskunskaps - läger" kan man väll säga, men som sagt, det var jätte kul.. Bloggar senare, när jag har något att blogga om!
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem älskar du i klassen?

2009-08-25 @ 16:42:51
Postat av: Anonym

haha fett schyssta bilder på mig , tack alva x) :P

2009-08-25 @ 17:15:21
URL: http://juulliiaaw.blogg.se/
Postat av: alva

sv : jag älskar många!

2009-08-25 @ 18:21:38
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jätte fina bilder! verkligen!

Men om jag får fråga? Var har du köpt kameran? Själv har jag en så dålig kamera!

2009-08-25 @ 20:56:02
Postat av: laila

så fin du är =) Jag ska sova nu hörs imorgon =) natti natti :D

2009-08-26 @ 03:09:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: fredrick

vem älskar du mest av killarna i klassen?

2009-08-28 @ 19:54:31
Postat av: en klass kompis

vem gillar du mest av killarna i klassen?

2009-08-28 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0