♥Lala, hemma hos Hanna.

Hejsan allihoppa, förlåt för dålig upptadering! Ska försöka bättra mig, emn det går inte så bra när man får massa skrattatacker med hanna, då har man inte riktigt den tiden.. Men nu ska jag blogga iallafall. Jo jag sov ju över hos Hanna och som alltid så är det skit kul. Vi kollade på film med Sarha ( Hannas storasyster ) & Jocke, Sarash kille.. Vi kollade på Ondskan, rätt så bra var den.. Tog inte så jätte många bilder men det får ni stå ut med ! Men här kommer dom jag tog iallafall.

Ooh :o varför blir jag alltid så fin på bild -.-, på kvällen.

Hihi, Sarah! Bilden tagen utav hanna, på kvällen.

Hahaha, garvar! På kvällen.

Hanna, inzoomat på morgonen.

Haha, KP äger! På morgonen.

Haha, någon värkar vara lite hungrig ? :p, på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0