♥Hissar & dissar!



Kläder, woho, jag äälskar kläder! Haha, jovisst alla kläder är ju inte så snygga men ändå, I love! Hiss!

Brunnen, haha! Ingen i hela världen vet ju vad det är men men.. Jo men det är ett litet hus som ligger på min skola, där kan man vara och chilla, spela spel typ, spela pingis & så kan man köpa typ mat, eller mackor & dricka typ Hiss, haha!

Pucko, Jag ääälskar det! Så himla gott fan! Skulle kunna dricka tusentals sånna nästan! Tjoho, jag älskar värkligen det, och på måndag, när jag börjar skolan nu efter helgen, så ska jag lätt köpa det, på brunnen, haha. Hiss!



Folk som smaskar, hur äckligt är inte det ? Och det är ju inte så att man vill säga till och bara " Eh, ursäkta men kan du sluta smaska, det stör väldigt mycket!" Visst, det är klart att man kan göra det, men det känns ju lite knasigt ändå.. diss!

Adidaströjor, hatar det! Jag menar, det är ju inte ett dugg snyggt tycker jag, fine man kan ha på sig det ibland, någon gång typ hemma eller så. Men ute, usch nej. Jag menar inte så att jag har något emot folk som har det men ändå, det är inte snyggt, diss till adidaströjor!

Facebook, jovisst det värkar kul när man ser det på andra, och jag har många gånger försökt bli medlem, men det funkar inte, sidan knasar sig och det står något konstigt, just därför dissar jag facebook.


puss

& kram


Kommentarer
Postat av: carro

hej hej antagligen så knasar sig face book för att man måste vara ett år äldre än vi är:) så kör på ett falskt födelsedatum:)

2009-08-21 @ 16:53:04
URL: http://carozz.blogg.se/
Postat av: chipsbrudarna

hmm -.-

här sitter vi två med adidas

För du brukar ju ha dom :S <3

2009-08-22 @ 15:08:07
URL: http://chipsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

facebook är bäst ingen protest!

2009-08-24 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0