♥Mycket på en dag!

Åh, hej älsklingar, förlåt så hemskt mycket för dålig upptadering! Men nu kommer ett långt inlägg med många bilder, jaa.. vi börjar  med skolan då, vi var på "utflykt" till södersved, något skummt ställe & det var skit tråkigt. Men sen så slutade vi kl 12 vilket var rätt skönt. Sen gick jag hem och packade till pappa, sen åkte jag buss till slussen, men inte hem till pappa uatn jag skulle till Gröndal för att träffa tjejgruppen som jag inte träffat på länge! Så det var kul.. Sen så var jag med Pernilla, Hanna & Anna, tre knasiga figurer, haha. Sen åkte jag hem.. runt sex ? ch sedan flammasade jag med Towa & vi snackade om det senaste svallert, hoho. Men nu kommer det bilder!

Södersved / skolan

Sopihe ;)

Södersved!

Mini golf ;)

Tjejgruppen

Alla förutom Lotta, känner mig lite kort ?

Lovelovelove!

Haha, den bjuder jag på !

Efter, med brudarna!

Hanna, Anna, Pernilla & jag! Jag & Hanna är kortisar!

Haha, knas!

Älskar er!

Haha, hemsk bild men den bjuder jag på ;)

Jag!

puss & kram!


Kommentarer
Postat av: PERNI! <3

ÅÅ det var så kul att träffa alla :D

2009-08-29 @ 19:08:16
Postat av: Simon

heeh var ni vid ebba ?

2009-08-30 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0