♥Stå aldrig längst fram!

http://www.thedancedivision.com/CMS/images/the_voice_logo.jpg
Hej! Har ni saknat mig? Jo klart ni har, men jag kom nyss hem för jag har vart hos mina kusiner! Men nu ska jag iallafall berätta om the voice! Woho, det var super kul, jag var där med Elli, Christian & Oscar! Vi lyckades komma allra längst fram, precis vid staketet, men gissa vad som hände!? Christian den lilla minimamnnen, han är kort så han fick nästan ingen luft, han var nära på att svimma, så han blev överlyft av "säkerhets vakterna", Min kära Elli blev också överlyft, hon fick ett asmaanfall, och jag vet inte riktigt vad som hände med Oscar, men jag lyckades iallafall komma igenom hela klumpen med folk och komma ut, jag pallade inte stå kvar där för alla puttades så grymt mycket, så jag blev alldeles yr. Sen så hittade vi inte Christian för Elli hade hans mobil, knasigt. Så vi letade efter han i nästan två timmar! Men sen tillslut hittade vi honom, pjuh! Sen så gick vi runt lite, och sen gick vi till max, sen gick vi tillbaka och stod på en stenmur kan man säga, och bakom den fanns en buske, och rätt som det var så var det någon som höll på med tårgas, så alla kutade mot oss och ner i busken, inklusive oscar & christian, men lilla jag & lilla Elli stod kvar och dansade, haha! Det var skit kul. Ja.. det var väll det, jag laddar upp bilder när jag kommer hem till mamma, puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0