♥Nackanackanacka!

Tjabba sötnosar. Har vart i nacka hela dagen, jobbigt men kul. Jag köpte en svart tjock tröja och Lina köpte en kofta. Kändes lite onödigt att köpa något mer eftersom jag ändå fyller år imorgon, så då får jag väll kanske lite kläder eller något.  Men jaa.. jag tog inte så jätte många bilder, men bilderna kommer iallafall här :


Vi åt glass, skit god .

Denna tröja tyckte jag var super duper fin men dock så var den för stor..

Jag & Lina.. Haha, hemsk bild, I know!

Igen, lika hemsk.

Detta var dagens out fit!

Och detta var dagens köp.
Men nu ska jag typ titta på Fucking Åmål, världens bästa film fan! Så vi hörs, puss hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du mia och elin bästisar ni tre?

2009-08-22 @ 20:06:05
Postat av: Alva

Ja dom båda är några utav mina alla bästa kompisar, men bästisar vet jag inte riktigt..

2009-08-22 @ 23:56:17
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: DREAD@pea

snygg alltså

2009-08-26 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0