♥Mycket på en gång!


- Bild, tagen nyss -

Som ni säkert har märkt så har jag börjat blogga allt mindre, men den senaste veckan har jag värkligen haft svårt för att hitta på vad jag ska skriva om, så här kommer ett inlägg om vad som helst, helt meningslöst! Jo kan väll prata om helgens planer ? Haha. På lördag så ska jag nog till stan med min älsklins Hanna, saknar henne så det ska bli grymt kul att träffa henne. Sen på söndag hittar jag nog på något, kommer iallafall värkligen inte stanna hemma ! Det är säkert. Och på fredag.. Ska jag antingen till så kallade tjejgruppen eller så skulle jag typ på middag hemma hos pappa, för det blir sista dagen sen åker Fern tillbaka till Thailand :´( Men hon kommer tillbaka så fort hon kan ! jaa.. det var väll det, ha det topp. Kyssen!

Kommentarer
Postat av: host*

fett fin du e ;)

2009-08-26 @ 20:56:06
Postat av: Anonym

Fern?

2009-08-26 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0