♥Justja, jag glömmde..

Jo glömmde att tilllägga i inlägget med "skolan" kan man väll säga, för jo det var rätt roligt kom jag på, jag sitter i samma bord som Hanna W (från gammla klassen), Oscar (gammla klassen) Mathilda & Isabelle, två helt galna tjejer! Haha, gissa om jag garvade när dom höll på, bara för sköna! Men det var super kul att få träffa alla, har saknat mia & elin super mycket, så det var ju kul att få vara med dom och så.. Men vi gick mest igenom regler och sådant, och imorgon ska vi typ på någon slags utflykt, så jag kanske kan ta några bilder, haha! Men det var väll det.. Puss & kram, love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du mia och elin bästisar?asså alla ni tre?

2009-08-20 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0