♥Hiss / Diss



Skinnjackor - Något som jag älskar, det är så himla snyggt och det kommer jag antingen köpa eller så får jag det i födelsedagspresent efter som jag fyller år snart! Mega hiss!

Sommaren - Sommaren äger ju ! Vem gillar inte sommaren lixom! Sol, bad, grilla, ung08, och massa annat! Men snart är sommaren slut, det suger! Fet hiss!

Ung08 - Woho! Det äger ju, stora och små, man lär känna nya kompisar, upptädanden och har riktigt kul, go ung go ung! Big big hiss!



Ingarö - Höhö, skrev ju ett långt inlägg om det nyss, så jag behöver nog inte skriva så mycket mer... DISS!

När mobilen laggar - Ganska onödigt att ha det här på dissar listan men det är faktiskt något jag stör mig väldigt mycket på, när man tillexämpel skriver ett sms, så flippar mobilen och sen så kan den stängas av, DISS!


puss & kram, nu drar jag till pappsen igen!
Regn - Blä blä för det, när man tillexempel har plattat håret, så blir det helt cpat! Gosh big diss till regn!

Kommentarer
Postat av: Lina

men bo mera hos din pappa då -.-

;)<3

2009-08-13 @ 20:02:30
URL: http://linahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0