♥Godnatt älsklingar!



Hallå hallå, har nyss duschat, kännde mig så ofräsh efter att ha badat i havet! Men iallafall så nu sitter jag och tänker på vad jag ska ha på mig i morgon, kläder, ett stoort problem kan man lugnt säga! Alla mina såkallade "favorit" kläder ligger just nu i tvätten och min kära mor tycks aldrig tvätta! Jaja, jag hittar säkert några lämpliga kläder tills imorgon, måste ju kolla vädret också. Men nu säger jag iallafall godnatt för detta blir kvällens sista inlägg skulle jag tro, så ha det bäst, sov sött och dröm om mig! Haha , puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror, jag hoppas och jag vet att du kommer bli en kändbloggare när du blir stor!;)

2009-08-21 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0