♥Bilderna från Skåne

Här kommer alla bilderna från Skåne!


Påväg till Skåne, Smilla på bilden!

Huset där Mamma, Micke & Lucas bodde i

Lilla huset där på bilden, där bodde jag, Towa & Lina.

Lina ville spela krocket...

Så det gjorde vi!

Nästa dag så var vi på stranden hela dagen!

Men sen på kvällen åkte vi hem till Anna, Maria, Per & Ale som bor hos sin släkt nere i Skåne,

Då såg jag ut så här,

Hemma hos dom, Lina på bilden

Sen nästa dag skulle vi hem till min & Towas "dubbelfarmor" och då åkte vi förbi (kan inte stava vad det heter, haha!) och sen köpte jag ett par skor, svarta tygskor.

Nästa dag, stranden såklart!

Sola, sola & ännu mer Sola!

Sooola!

Ooh, jag blir brun utav allt solande!

Strand..

Jag hittade coolaste äpplet, med ett hjärta

-

Haha, fin bild på mig när jag är osminkad

Lite tvätt, intressant va ? :o

En bild på mig när jag är sminkad och min morfar & co skulle komma!

Haha, jag ser ut som en gris!

Cykeltur!

Jag cyklar snabbt som vinden!

Towa!

Lucas & Towa, towa-mördarblick!

Steeker på stranden, ser hemsk ut på bilden!

Jag älskar att sola!

Kvällsdopp

Towa

Lina

Påväg till Kristian & Pernilla, min morbor och hans tjej!

-

Och somvanligt så ska jag sola :p

Sista kvällen, och jag & Lina testade med att ha mittbena! :o

Jag i mittbena, Towa & Lina tyckte att jag liknade olsen twins :o

Jag gillade faktiskt mittbena lite.. (Suddig bild)

Påväg hem, hahahahaha!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet tycker jag att din blogg är bäst!!!

varje gång jag går in på datan måste jag

gå in på din blogg:D :)

2009-08-11 @ 17:40:03
Postat av: alva

Åh tack så jätte mycket vännen!

2009-08-11 @ 17:49:07
URL: http://alvass.blogg.se/
Postat av: piff

Jag tycker du borde oftre vara osminkad!!!!! Tycker inet du att det är dumt att din syra röker

2009-08-11 @ 19:19:59
Postat av: Lina

oh yeah vilka snyggiingar ;)

sjukt bra blir jag på bilder -.-

spec den vid " röknings området "

2009-08-11 @ 20:54:58
URL: http://linahenningson.blogg.se/
Postat av: Klara

Har vart på den stranden!

2009-08-12 @ 17:02:15
Postat av: stella

Asså ofta din syrra ens får röka??

2009-08-12 @ 20:41:25
Postat av: Anonym

Herregud? Röker Towa?

2009-08-13 @ 10:14:19
Postat av: alva

Sv till anonym : Nej det gör hon såklart inte, det ser du väll ?

2009-08-13 @ 13:52:14
URL: http://alvass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0